dinsdag 26 januari 2010

Ontmaskeringen - Inleiding

Onze wereld hangt van leugens aan elkaar. Gezien het feit dat ik over de intelligentie, de kennis van de wetenschappelijke onderzoeksmethodes en de schrijfvaardigheid beschik, deze leugens te ontmaskeren, ben ik op 9 maart 2002 begonnen met hetgeen inmiddels uitgegroeid is tot mijn levenswerk; het verlichten van de mens. Dit had – in tegenstelling tot wat verscheidene buurtbewoners zeggen – niets te maken met het feit dat ik op die datum ontslagen werd als stempelaar bij de belastingdienst.

De teksten – reeds 924 pagina’s, in arial, lettergrootte 12, met een halve regelafstand – waarin ik deze leugens ontmasker, zijn helaas nog niet in boekvorm verschenen. Dit was te verwachten, gezien de gebrekkige verstandelijke vermogens van de wondere wereld die de uitgeverij wordt genoemd. Echter, dit kan mij niet weerhouden gehoor te geven aan mijn roeping. Ik zie het als mijn missie mijn wetenschappelijke analyses niet slechts in de elitaire kringen te verspreiden, maar tevens bij het plebs, dat immers ook te maken krijgt met de leugens van het bestaan. Hiervoor is het internet – ergo; deze blog - een uitstekend hulpmiddel.

Het bijzondere aan mijn ontmaskeringen is dat ik in mijn onderzoek ook ben nagegaan wat er met deze leugens – die tot veel problemen kunnen leiden – gedaan dient te worden om zo tot een betere wereld te komen. Niet alleen voor onszelf, maar ook voor het nageslacht. Als u van enkele ex-collega’s hoort dat ik toch nooit een nageslacht zal krijgen, zeggen ze dit enkel en alleen uit jaloezie, vanwege mijn intelligentie.

Voordat ik verder ga met een selectie uit mijn ontmaskeringen, zou ik graag u aandacht willen vragen voor het feit dat ik ook ben in te huren voor lezingen, trouwerijen en vrijgezellenpartijtjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten